fredag 22. februar 2013

Vinteferien…

… er visst nesten over… sukk…

Eg har ikkje vore på ski, men har brukt beina (og broddar). Oppover skogsvegane. Det var til og med så lyst at eg måtte bruke solbriller.

cc2c544e7a9711e2a82422000a9e07ae_7

53018a247a9e11e2b74c22000a9f1427_7

Ellers har eg forbarma meg over hobbyrommet. Det har likna meir på eit lager (eller kott) siste året, og absolutt igenting kreativt har skjedd der inne…

2a4b5d427a8211e28a6422000a9e08ee_7

No forsvinn 70-talstapeten litt etter litt. Halve rommet er mala no, andre halvparten må nok vente litt for der står tunge hyller med mykje stasj…

c563b5c87cca11e2a9ed22000a1fb773_7

Gjenbruksskrivebordet mitt får også ny farge.

d751b3e8792d11e28ed122000a9f1311_7

Men på kveldstid blir det litt hekling. Har fått med meg at geometriske former er inn, så då prøver eg å lage ei pute med trekantar.

-------

Half term this week. Nice to have a week to do other stuff.

I have not been skiing but have gone for walks. And I've painted half my craft room. My craft room has been used mostly to store things lately, no crafting has been done in there. It's time to freshen it up a bit. The 70's wallpaper is disappearing. And my desk is getting a new colour.

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Ditta er eit utrulig pinlig spm.

    Men eg kan og hekla, og har nettopp laga mitt fyste babyteppe.
    Sr også at du har mykje fint her inne på bloggen din som hadde vøre spennande og prøvd seg på.
    Men eg er skjølv lært innen hekling, så det at det står

    forskjellig forkortninga, skjønner eg ikkje så mykje av, og kva er kva, og kordan gjere ein dei forskjellige?
    Om du kunne hatt ein litt sånn grunnleggande innlegg om det?

    forøvrig har du også fått en ny følger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Eg prøver å bruke dei vanlege forkortingane som vert brukt i hekleoppskrifter ellers.
      Tar det nok litt for gitt at dei fleste veit kva dei betyr :) Fint at du minner meg på at det ikkje alltid er tilfelle.
      Forklaringar på desse finst det mange av på nettet, så eg har rett og slett ikkje brukt tid på å lage det...
      Her finn du eit eksempel:
      http://ellensheklekrok.no/heklekurs/heklekurs01_grunnmaskene.pdf

      Slett
  2. Tusen takk!:)

    Då skjønnar eg med eit mykje meir! :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails