tirsdag 11. mars 2014

Sunburst-pute

d25d4f50a3bb11e3909c123696e3fbe5_8

Ei ny pute er ferdig. Sunburst-mønster denne gongen, med eit litt meir avgrensa fargeval. Går fint det også :)

Brukte samanhengande samanhekling på framsida, og prøvde noko anna enn striper på baksida.

Eg skal legge ut ei meir utfyllande forklaring på korleis eg gjer SSH (samanhengande samanhekling), men oppdaga at eg treng litt fleire bilder… Så den kjem snart.

Du kan finne mønster på Sunburst-rutene her.

4a6d15aca3bc11e3ac6412d616990df9_8

A new cushion! Sunburst pattern this time. I used CJAYG (continuos join as you go) on the front and added a few squares on the back. I will post a tutorial about how I do the CJAYG shortly, just need a few more photos.

You can find pattern for the Sunburst squares here.

12 kommentarer:

  1. Flott pute.
    Likte spesielt godt baksiden.

    SvarSlett
  2. A lovely pillow! Great done!

    SvarSlett
  3. Supernydeleg pute :) Baksida gjorde verkeleg susen :)
    Gler meg til fin forklaring :)
    Kanonlekker header du har fått deg òg :) *likarveldiggodt*
    Solklem, Kristin

    SvarSlett
  4. Så fint det ble med hvitt rundt! Kjempeflott pute!

    SvarSlett
  5. Love the squares on the back. A great idea!

    SvarSlett
  6. I love your pillow covers and would love to make one. Do you have pattern for cover posted anywhere?

    SvarSlett
  7. Your cushion is beautiful - I too would love to make one - I think the back is a stroke of genius, I wouldn't know which side to have on show - it is like two cushions in one. You are so clever

    SvarSlett
  8. Flott pute! Like fin foran som bak :)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Du hadde tidligere et innlegg om hekling som het "sirkler i kvadrat". Har du slettet dette? Jeg har heklet mange slike en tid tilbake, men når jeg skulle ta opp heklinga igjen i dag, så fant jeg ikke oppskriften.. Håper du kan hjelpe meg :)

    SvarSlett
  10. Hei! Noko skjedde då eg skulle redigere innlegget her ein dag... og plutseleg fekk innlegget nytt namn og det forsvant litt for meg også. Fekk både hjartebank og angst :(
    Dei gamle linkane verkar ikkje lenger - det heiter no sirkel-i-kvadrat-circle-in-square...
    Eg skjønar ikkje kva eg gjorde, og fekk ikkje til å rette det opp igjen.
    Men du finn mønsteret under oppskriftsfana øverst, og i margen til høgre.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails