lørdag 23. januar 2016

Vinter


Det har vore kalde dagar no i januar. Til sist kom det ein del snø også.
Som no dessverre smeltar når plussgradene kom...



Men vinteren kjem nok attende, så då får eg nok bruk for vottane eg strikkar på no.
For sikkerheits skuld har eg starta på to vottepar :)




We finally got some winter here. With cold weather and quite a bit of snow too. 
Sadly it is warmer now, and the snow is melting as I type this...

But it will get colder again and I will have use for the two pairs of mittens I'm knitting right now :)

PS. sorry about the photo quality, have to use Instagram photos.


9 kommentarer:

  1. Boa tarde, lindos trabalhos, perfeitos, com carinho

    SvarSlett
  2. Solveig, those mittens are very beautiful!

    Beginning last night, we are still experiencing a very large and long snow blizzard in NYC. It's amazing to see how well the city handles this visit from Mother Nature, and how beautiful the city is with this deep coating of flakes. The fierce winds are not so beautiful! I am glad to be lucky to have stayed indoors today and tonight.

    I should have begun knitting some mittens myself! You've not inspired me. xo

    SvarSlett
  3. Snøen kunne godt ha vore ei stund når den først kom i så store mengder. Jammen minkar den fort no i varmegradane. Men vinteren er nok ikkje ferdig med dette. Utruleg fine vottar du lagar! Dei vil nok imponere mange. Fin veke til deg.

    SvarSlett
  4. Wow, that is a lot of snow! Beautiful but very cold looking. Your mittens are beautiful! xx

    SvarSlett
  5. Vinter vi har hatt og det var såååå deilig med ski. I dag kom 7 grader og snø smelter :-( Vinter og snø hører sammen. Håper februar bringe igjen... :-)) I alle fall på fjellet.
    Kjempeflotte votter du har strikkt. Jeg elsker mønsterstrikke. Ha riktig god uke.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  6. Å så mye flott håndarbeide jeg har sett her inne! Er bare SÅ imponert!!
    Disse vottene er intet unntak! Kjemperfine! Jeg gikk inn her for å se om jeg fant ei sol., skal på solfest i menigheta og skulle så gjerne heklet en sol til å ha på genseren. Selv om jeg ikke har funnet det er jeg absolutt ikke skuffet over alt det andre jeg fant! -Margit-

    SvarSlett
  7. Nydelige Bilder og flott strikk! Ha en koselig helg!

    SvarSlett
  8. Flotte votter :) Så flink du er. Her er det snøløv genser på pinnene for tiden

    SvarSlett
  9. What beautiful winter light. And gorgeous mittens. I hope you have warmed up a bit by now.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails